Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

Η ΕΛΕΝΗ ΦΟΥΡΕΙΡΑ Η ΠΡΩΤΗ ΚΑΛΕΣΜΕΝΗ ΣΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΑΝΤ1

Η Ελένη Φουρέιρα! Η νεαρή τραγουδίστρια θα κάνει...μουσικό ποδαρικό στη νέα εκπομπή του ΑΝΤ1!
Εκεί, θα παρουσιάσει το καινούργιο της τραγούδι, παρέα με τον Χρήστο Φερεντίνο και τη Σίσυ Χρηστίδου, από τον δίσκο που αναμένεται να κυκλοφορήσει το Νοέμβριο! Οι εμφανίσεις της στο "ΑΡΕΝΑ" μαζί με τον Σάκη Ρουβά και τους ΟΝΙΡΑΜΑ, ξεκινούν στις 21 Οκτώβρη!

πηγή: zappit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.