Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

Η ΖΕΤΑ ΜΑΚΡΥΠΟΥΛΙΑ,Η ΠΡΩΤΗ ΚΑΛΕΣΜΕΝΗ ΣΤΟ ''ΠΡΩΙΝΟ ΑΝΤ1''


Φαίνεται ότι η 33χρονη ηθοποιός και παρουσιάστρια

έχει αποφασίσει φέτος να είναι το πρόσωπο που θα εύχεται καλή σεζόν σε παρουσιαστές και εκπομπές. Καθώς μετά την αναπάντεχη επίσκεψη της στην πρώτη εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη, η  Ζέτα Μακρυπούλια είναι έτοιμη να μπει και σ' ένα ακόμη πλατό με το δεξί.
 Όπως όλα δείχνουν αυτή τη Δευτέρα 17 Οκτωβρίου θα είναι η πρώτη καλεσμένη του Χρήστου Φερεντίνου και της Σίσσυς Χρηστίδου στο ολοκαίνουριο «Πρωινό ANT1», το οποίο μάλιστα στο δίωρο 11-1 θα λέγεται «Πρωινό ANT1- Παρέα».
 Έτσι παρόλο που οι φήμες ήθελαν πολλές φορές τη Ζέτα Μακρυπούλια να αναλαμβάνει την πρωινή ψυχαγωγική ζώνη του ANT1, εκείνη τελικά, αποφάσισε να πάει απλά ως επίσημη προσκεκλημένη.

πηγή:yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.