
Στο ξενοδοχείο "King George" έγινε σήμερα το πρωί η παρουσίαση του πρωινού προγράμματος του ΑΝΤ1.
Το ενιαίο πρόγραμμα θα έχει τίτλο ''Πρωινό Αντ1'' και θα μεταδίδεται καθημερινά 7:00-13:00. Πρώτος στις οθόνες θα εμφανίζεται ο Γιώργος Παπαδάκης, ο οποίος θα έχει και φέτος το κομμάτι της ενημέρωσης. Τη σκυτάλη θα παίρνουν η Λίτσα Πατέρα με τα ζώδια στις 10 και η Αργυρώ Μπαρμπαρίγου με τη στήλη της μαγειρικής στις 10:30.
Στις 11, ο Χρήστος Φερεντίνος με τη Σίσσυ Χρηστίδου και την ομάδα τους θα αναλαμβάνουν το ψυχαγωγικό κομμάτι του πρωινού, το οποίο και θα ολοκληρώνεται στη 1 μετά το μεσημέρι.
πηγή:yupi.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.