Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

Μετά από ακριβώς δύο χρόνια (παρά μια ημέρα) ο Ολυμπιακός θα αντιμετωπίσει στο Emirates την Άρσεναλ με την ελπίδα για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα

Πριν από ακριβώς δύο χρόνια, παρά μία ημέρα, στις 29 Σεπτεμβρίου του 2009, ο Ολυμπιακός είχε βρεθεί και πάλι στο Emirates για να αντιμετωπίσει την Άρσεναλ. Οι διαφορές με την φετινή ομάδα είναι τεράστιες, έστω και αν έχει περάσει μόλις μία σεζόν (2010-11).

Έχουμε και λέμε. Προπονητής ήταν ο Ζίκο, ο οποίος ναι μεν ήρθε ως μεγάλο όνομα, έτοιμος να βάλει τη βραζιλιάνικη πινελιά του στην ομάδα, ωστόσο απέτυχε παταγωδώς και μας αποχαιρέτησε σύντομα....

 ΠΗΓΗ: www.protothema.gr /sports
Διαβάστε περισσότερα στο www.thrylos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.