Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

Η Coca Cola μήνυσε την Pepsi

Μάχη για τις “καμπύλες”

Image

Η Coca-Cola προχώρησε σε μήνυση εναντίον της αντιπάλου της, Pepsi επειδή όπως υποστηρίζει στις νέες της φιάλες η Πέπσι μιμείται την Κόκα-Κόλα. Η μήνυση-άγνωστο γιατί-έγινε στο Ομοσπονδιακό Δικαστήριο της Αυστραλίας στη Μελβούρνη, αλλά η απόφαση του δικαστηρίου θα έχει παγκόσμιες συνέπειες.

Την μήνυση αποκάλυψε σήμερα η αυστραλιανή εφημερίδα «Sunday Telegraph» και ενώ η πρώτη ακρόαση πραγματοποιήθηκε ήδη στις 15 Σεπτεμβρίου, καμία από τις δύο εταιρίες δεν το δημοσιοποίησε.

Η PepsiCo έχει παραδεχτεί ότι από το 2007 χρησιμοποιεί νέες φιάλες για το προϊόν της, υπερασπίζεται όμως τον εαυτό της έναντι των κατηγοριών, ότι παραβιάζει τα δικαιώματα της μεγάλης αντιπάλου। Η Coca-Cola θεωρεί ότι η Pepsi μιμείται τις καμπύλες των φιαλών της, ειδικά στο λαιμό.

ΠΗΓΗ : lifo

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.