Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

Το club "W" βάζει τα χειμερινά του & 30/9 επιστρέφει στην Πειραιώς!


Το "W" club μετά απο μια άκρως επιτυχημένη καλοκαιρινή σεζόν βάζει τα χειμερινά του & 30/9 επιστρέφει στην Πειραιώς!

Πολλές εκπλήξεις, δυνατά live και ξέφρενη διασκέδαση μας υπόσχεται για φέτος το χειμώνα το club "W"... μιας και όλοι γνωρίζουμε ότι σ' αυτούς τους δύσκολους καιρούς που διανύουμε λίγη εκτόνωση από τα προβλήματα της καθημερινότητας επιβάλλεται...

"W" Club
Πειραιώς 130


tralala.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.