Το "W" club μετά απο μια άκρως επιτυχημένη καλοκαιρινή σεζόν βάζει τα χειμερινά του & 30/9 επιστρέφει στην Πειραιώς! Πολλές εκπλήξεις, δυνατά live και ξέφρενη διασκέδαση μας υπόσχεται για φέτος το χειμώνα το club "W"... μιας και όλοι γνωρίζουμε ότι σ' αυτούς τους δύσκολους καιρούς που διανύουμε λίγη εκτόνωση από τα προβλήματα της καθημερινότητας επιβάλλεται... tralala.gr
"W" Club
Πειραιώς 130
Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011
Το club "W" βάζει τα χειμερινά του & 30/9 επιστρέφει στην Πειραιώς!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.