Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

Τον σχηματισμό κυβέρνησης εθνικής ανάγκης ζήτησε ο Μίμης Ανδρουλάκης μέσα από το προσωπικό του blog

Θέμα δημοκρατικής νομιμοποίησης των αποφάσεων της κυβέρνησης θέτει στο προσωπικό του μπλογκ ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Μίμης Ανδρουλάκης.

Ο κ. Ανδρουλάκης ζητά κυβέρνηση εθνικής ανάγκης και ευρύτερης βάσης με πρωθυπουργό κοινής αποδοχής, καθώς και άμεση προκήρυξη εκλογών.

Συγκεκριμένα, στο κείμενο του κ. Ανδρουλάκη αναφέρεται:

«Είναι επείγουσα ανάγκη κάτι να αλλάξει στην κεντρική πολιτική σκηνή ώστε να υπάρξει αποσυμπίεση, να εξελιχθεί ομαλά ο ψυχολογικός κύκλος «άρνηση της πραγματικότητας, θυμός, αγανάκτηση, κατάθλιψη, δημιουργική προσαρμογή και αλλαγή» ώστε τουλάχιστον να αποφευχθεί η ροπή προς το χειρότερο, το αυτοκαταστροφικό σενάριο και να επιτευχθεί τουλάχιστον μια ελάχιστη αναγκαία εθνική και κοινωνική συνοχή ενώπιον των μεγάλων κινδύνων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www.protothema.gr /politics
Φωτό: ksipnistere.blogspot.com 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.