Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

Περικοπές και στον ΟΤΕ;

Σχέδιο για μετατροπή της εβδομαδιαίας απασχόλησης σε εβδομάδα 4 ημερών με ανάλογη περικοπή στις αποδοχές επεξεργάζεται, σύμφωνα με πληροφορίες, η διοίκηση του ΟΤΕ. Κατά την ίδια πληροφόρηση, ως εναλλακτικό σενάριο παίζει η περικοπή των αποδοχών κατά 10% στο σύνολο του προσωπικού, προκειμένου να υπάρξει ελάφρυνση του κόστους κατά 300 εκατ. ευρώ σε εύρος τριετίας.

Σημερα αναμένεται η διοίκηση να δώσει την επίσημη απάντησή της στις προτάσεις των συνδικαλιστών, ενώ αύριο πρόκειται να συνεδριάσει το διοικητικό συμβούλιο του Οργανισμού.

Η διοίκηση εκτιμά ότι με το πάγωμα μισθών για δύο χρόνια που πρότειναν οι εκπρόσωποι των εργαζομένων ή την μείωση της διαφημιστικής δαπάνης, δεν λύνεται το "αγκάθι" του μισθολογικού κόστους, που πέρυσι ξεπέρασε τα 750 εκατ. ευρώ.




ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www.protothema.gr/economy 


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.