Σχέδιο για μετατροπή της εβδομαδιαίας απασχόλησης σε εβδομάδα 4 ημερών με ανάλογη περικοπή στις αποδοχές επεξεργάζεται, σύμφωνα με πληροφορίες, η διοίκηση του ΟΤΕ. Κατά την ίδια πληροφόρηση, ως εναλλακτικό σενάριο παίζει η περικοπή των αποδοχών κατά 10% στο σύνολο του προσωπικού, προκειμένου να υπάρξει ελάφρυνση του κόστους κατά 300 εκατ. ευρώ σε εύρος τριετίας.
Σημερα αναμένεται η διοίκηση να δώσει την επίσημη απάντησή της στις προτάσεις των συνδικαλιστών, ενώ αύριο πρόκειται να συνεδριάσει το διοικητικό συμβούλιο του Οργανισμού.
Η διοίκηση εκτιμά ότι με το πάγωμα μισθών για δύο χρόνια που πρότειναν οι εκπρόσωποι των εργαζομένων ή την μείωση της διαφημιστικής δαπάνης, δεν λύνεται το "αγκάθι" του μισθολογικού κόστους, που πέρυσι ξεπέρασε τα 750 εκατ. ευρώ.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www.protothema.gr/economy
Σημερα αναμένεται η διοίκηση να δώσει την επίσημη απάντησή της στις προτάσεις των συνδικαλιστών, ενώ αύριο πρόκειται να συνεδριάσει το διοικητικό συμβούλιο του Οργανισμού.
Η διοίκηση εκτιμά ότι με το πάγωμα μισθών για δύο χρόνια που πρότειναν οι εκπρόσωποι των εργαζομένων ή την μείωση της διαφημιστικής δαπάνης, δεν λύνεται το "αγκάθι" του μισθολογικού κόστους, που πέρυσι ξεπέρασε τα 750 εκατ. ευρώ.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www.protothema.gr/economy
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.