Αεροσκάφος με 18 επιβαίνοντες συνετρίβη στην Ινδονησία, όπως ανακοίνωσαν αξιωματούχοι της κυβέρνησης της χώρας.
Ομάδες διάσωσης μεταβαίνουν στο σημείο που εντοπίστηκε το τελευταίο ίχνος του αεροσκάφους, κοντά στην ορεινή περιοχή του Μπαχορόκ της βόρειας Σουμάτρας.
Ο εκπρόσωπος του υπουργείου Μεταφορών δήλωσε ότι το αεροπλάνο τύπου CASA C-212, που μετέφερε 15 επιβάτες και τρία μέλη του πληρώματας. εκτελούσε την πτήση μίας ώρας ανάμεσα στην Σουμάτρα και τις επαρχίες του Ατσεχ.
Παράλληλα, πρόσθεσε ότι η επαφή με το αεροσκάφος χάθηκε αφότου έστειλε σήμα κινδύνου.
Τον Μάιο 27 άνθρωποι είχαν χάσει την ζωή τους, όταν συνετρίβη επιβατικό ινδονησιακό αεροπλάνο στην θάλασσα, ανατολικά της Δυτ। Παπουα
ΠΗΓΗ : ΕΘΝΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.