Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

Συντριβή αεροσκάφους στην Ινδονησία

Αεροσκάφος με 18 επιβαίνοντες συνετρίβη στην Ινδονησία, όπως ανακοίνωσαν αξιωματούχοι της κυβέρνησης της χώρας.

«Το αεροπλάνο συνετρίβη μεταξύ τ07.28 και 08.05 το πρωί (τοπική ώρα) γύρω από το όρος Μπαχορόκ, περίπου 36 ναυτικά μίλιο βορειοδυτικά του Μεντάν», δήλωσε αξιωματούχος στο Associated Press.
«Το αεροπλάνο συνετρίβη μεταξύ τ07.28 και 08.05 το πρωί (τοπική ώρα) γύρω από το όρος Μπαχορόκ, περίπου 36 ναυτικά μίλιο βορειοδυτικά του Μεντάν», δήλωσε αξιωματούχος στο Associated Press.

Ομάδες διάσωσης μεταβαίνουν στο σημείο που εντοπίστηκε το τελευταίο ίχνος του αεροσκάφους, κοντά στην ορεινή περιοχή του Μπαχορόκ της βόρειας Σουμάτρας.

Ο εκπρόσωπος του υπουργείου Μεταφορών δήλωσε ότι το αεροπλάνο τύπου CASA C-212, που μετέφερε 15 επιβάτες και τρία μέλη του πληρώματας. εκτελούσε την πτήση μίας ώρας ανάμεσα στην Σουμάτρα και τις επαρχίες του Ατσεχ.

Παράλληλα, πρόσθεσε ότι η επαφή με το αεροσκάφος χάθηκε αφότου έστειλε σήμα κινδύνου.

Τον Μάιο 27 άνθρωποι είχαν χάσει την ζωή τους, όταν συνετρίβη επιβατικό ινδονησιακό αεροπλάνο στην θάλασσα, ανατολικά της Δυτ। Παπουα

ΠΗΓΗ : ΕΘΝΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.