Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2011

Δέκα χρόνια χρειάζονται για να βγεί η Ελλάδα από την κρίση εκτιμά ο Σόιμπλε

Μια δεκαετία θα χρειαστεί η Ελλάδα για να βγεί από την κρίση, λέει ο Σόιμπλε
Image
Μια δεκαετία θα χρειαστεί να βγει η Ελλάδα από την κρίση, λέει ο Σόιμπλε μιλώντας στο Bussiness Week. Ο Σόιμπλε τόνισε επίσης ότι η χώρα μας θα πρέπει να παραμείνει με κάθε κόστος στην ευρωζώνη και πρόσθεσε ότι “η Γερμανία κατανοεί το μεγάλο βάρος που καλούνται να σηκώσουν οι Έλληνες'.
Αν καταρρεύσει η Ελλάδα, θα επηρεαζόταν αρνητικά ο πολιτικός ρόλος της Ε।Ε και η δυνατότητα της να αναλαμβάνει πολιτική δράση σημείωσε και υπογράμμισε πως κανένας δεν πρέπει να υποτιμά τον πιθανό αντίκτυπο που θα έχει μια χρεοκοπία της Ελλάδας στις τράπεζες, καθώς και τον κίνδυνο για φαινόμενο «ντόμινο» σε χώρες της Ευρωζώνης. Τελικά είπε ο Σόιμπλε- είναι ο λαός που πρέπει να αποφασίσει εάν θέλει και εάν μπορεί να σηκώσει το βάρος».

ΠΗΓΗ :lifo

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.