Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

Μόνο αυτό μας έλειπε: ένας δορυφόρος θα μάς πέσει στο κεφάλι;

Τον περιμένουμε από Πέμπτη ως Σάββατο και οι επιστήμονες δεν μπορούν να προσδιορίσουν πού ακριβώς θα συντριβεί…

Image

Δορυφόρος που ζυγίζει περίπου 6 τόνους έχει ξεφύγει από την τροχιά του και αναμένεται να φτάσει στην επιφάνεια της Γης την Πέμπτη, την Παρασκευή ή το Σάββατο, σύμφωνα με δημοσίευμα της Washington Post.

Το θέμα είναι, ότι όπως αναφέρει η εφημερίδα οι επιστήμονες δεν είναι σε θέση να προσδιορίσουν που ακριβώς θα πέσει ο δορυφόρος UARS. Οι συντεταγμένες της ΝΑΣΑ καλύπτουν ολόκληρο τον πλανήτη, μαζί και κατοικημένες περιοχές.

Πρόκειται για το μεγαλύτερο διαστημικό απόβλητο που προσκρούει στη Γη τα τελευταία 30 χρόνια. Κατά την είσοδό του στην ατμόσφαιρα αναμένεται να πάρει φωτιά και να σπάσει σε περίπου 100 κομμάτια, δημιουργώντας μπάλες φωτιάς που θα είναι ορατές και τη μέρα. Λόγω της εισόδου στην ατμόσφαιρα αναμένεται να "επιβιώσουν" 26 κομμάτια, από τα οποία το πιο μεγάλο θα ζυγίζει περίπου 140 κιλά.


Σύμφωνα, πάντως, με τη NASA, ο UARS θα καταλήξει, κατά πάσα πιθανότητα, στη θάλασσα।

ΠΗΓΗ : lifo

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.