Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

Στην Εισαγγελία Αθηνών πέντε ιδιοκτήτες βυτιοφόρων οχημάτων οι οποίοι μετέφεραν τρόφιμα και χημικά με τα ίδια οχήματα

Στην Εισαγγελία Αθηνών παρέπεμψε ο ΕΦΕΤ πέντε ιδιοκτήτες βυτιοφόρων οχημάτων οι οποίοι μετέφεραν βιοκαύσιμα από την Ελλάδα με προορισμό τη Βουλγαρία, παρά το...
γεγονός ότι τα βυτιοφόρα τους ήταν αδειοδοτημένα αποκλειστικά για τη μεταφορά υγρών τροφίμων.

Στην υπόθεση εμπλέκεται και μία εταιρεία από τη Θεσσαλονίκη ως εκμισθωτής των βυτίων.

Επίσης, άλλοι τρεις ιδιοκτήτες βυτιοφόρων παραπέμφθηκαν για παραβάσεις που αφορούσαν στην καταλληλότητα και υγιεινή των οχημάτων και για παρακώλυση του ελέγχου.

Τα ευρήματα προέκυψαν μετά από ελέγχους της Διεύθυνσης Εργαστηριακών Ελέγχων της Κεντρικής Υπηρεσίας και της Περιφερειακής Διεύθυνσης Αττικής του ΕΦΕΤ σε συνεργασία, τόσο με το Σώμα Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος, όσο και με τη Διεύθυνση Τροχαίας της Ελληνικής Αστυνομίας, αλλά και μετά από ηλεκτρονικές διασταυρώσεις στοιχείων σε συνεργασία με το υπουργείο Υποδομών.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ tro-ma-ktiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.