Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

Υπό έλεγχο τέθηκε η φωτιά που είχε ξεσπάσει στο Σέσι Κορωπίου

Υπό μερικό έλεγχο κατάφεραν να θέσουν οι πυροσβεστικές δυνάμεις τη φωτιά που ξέσπασε το πρωί στο Σέσι Κορωπίου.

Στην περιοχή επιχειρούν 20 οχήματα με 60 πυροσβέστες, τρεις ομάδες πεζοπόρου καθώς και τέσσερα αεροσκάφη και δύο ελικόπτερα.

Σύμφωνα με την Πυροσβεστική, τα εναέρια μέσα σταδιακά αποσύρονται καθώς η φωτιά σύντομα πρόκειται να τεθεί υπό πλήρη έλεγχο, ενώ δεν απειλήθηκαν κατοικημένες περιοχές.

ΠΗΓΗ: www.naftemporiki.gr /news


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.