Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Συνεχίζεται και σήμερα το χάος στις συγκοινωνίες της Αθήνας...

Απίστευτη θα είναι η ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού και την Τετάρτη, καθώς δεν θα λειτουργήσει κανένα μέσο μεταφοράς. Ακινητοποιημένα θα μείνουν λεωφορεία, τρόλεϊ, μετρό, τραμ, ηλεκτρικός σιδηρόδρομος, προαστιακός και ΟΣΕ.

Χειρόφρενο θα τραβήξουν για 48 ώρες, την Τετάρτη και την Πέμπτη, και οι ιδιοκτήτες ταξί, σύμφωνα με απόφαση του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής.

«Η αδιαλλαξία και η αδιαφορία ταυτόχρονα του υπουργού Μεταφορών» αναφέρει το ΣΑΤΑ σε ανακοίνωσή του «δεν έχουν ούτε όρια ούτε τελειωμό. Υποτίθεται ότι άνοιξε ο διάλογος και η διαβούλευση. Όλα αυτά στα λόγια. Στόχος είναι να καμφθεί η αγωνιστική διάθεση του κλάδου, να υπονομευθεί η ενότητα του κλαδικού μας αγώνα και να υποβαθμιστεί το δίκαιο του κλάδου, που είναι η επιβίωση και όχι η διάλυση».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www.protothema.gr /greece
Φωτό: newstime.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.