Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011

Ξανά απεργίες στα ΜΜΜ και στα ταξί;

Μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα θα συνεδριάσουν για να αποφασίσουν αν θα προβούν σε απεργιακές κινητοποιήσεις οι εργαζόμενοι στα μέσα μαζικής μεταφοράς, ενώ ανοιχτό μένει το μέτωπο και με τους οδηγούς των ταξί που δεν αποκλείουν νέο κύκλο απεργιών.

Οι εργαζόμενοι στα μέσα μαζικής μεταφοράς που αντιδρούν στη νέα συλλογική σύμβαση εργασίας, όπως την προβλέπει το νόμος για την εξυγίανση των αστικών συγκοινωνιών, θα συνεδριάσουν μέσα στην εβδομάδα γι να αποφασίσουν την πορεία των κινητοποιήσεών τους

Συγκεκριμένα αύριο, Δευτέρα, 5/9, θα υνεδριάσουν οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, ενώ την Τετάρτη θα πάρουν σχετικές αποφάσεις οι εργαζόμενοι στα μέσα σταθερής τροχιάς (ΗΣΑΠ, Μετρό και Τραμ).

Διαβάστε περισσότερα στο www.iefimerida.gr /news 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.