Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

ΑΝΕΚΔΟΤΑΚΙ!!!!!!!!!!!!!!!!


Κάποια στιγμή ο Τοτός μπαίνει απότομα, χωρίς να χτυπήσει, στο δωμάτιο των γονιών του και βλέπει τον πατέρα του στην άκρη του κρεβατιού να προσπαθεί να βάλει ένα προφυλακτικό...





Ο πατέρας του τρομάζει, ντρέπεται και για να κάνει ότι, δήθεν, δεν τρέχει τίποτα, γλιστράει γρήγορα απ το κρεβάτι και κάνει ότι, δήθεν, ψάχνει κάτω απ το κρεβάτι.

Αλλά ο Τοτός απτόητος...

- Τι κάνεις εκεί μπαμπά;

- Να μωρέ..., αποκρίνεται,... νομίζω ότι είδα ένα ποντίκι και ήθελα να...

- Τι να το γα...σεις;;;

www.roadhouse.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.