Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

Χωρίς ταξί και μέσα μαζικής μεταφοράς Τρίτη και Τετάρτη

Νέο 48ωρο ταλαιπωρίας - κλιμακώνονται οι αντιδράσεις

Αθήνα


Χωρίς μέσα μαζικής μεταφοράς και ταξί θα μείνει το Λεκανοπέδιο την ερχόμενη Τρίτη και Τετάρτη (27 και 28 Σεπτεμβρίου).

Οι εργαζόμενοι των δύο επαγγελματικών κλάδων κλιμακώνουν τις αντιδράσεις τους, οι μεν εργαζόμενοι στα ΜΜΜ διαμαρτυρόμενοι για τις μετατάξεις και τα νέα μέτρα, οι δε ιδιοκτήτες ταξί για το άνοιγμα του επαγγέλματός τους.

ΠΗΓΗ: ΤΟ ΒΗΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.