Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

Τι πρότεινε ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ Γ. Καρατζαφέρης

«Στο σημείο που έχουμε φτάσει έχουμε μόνον 2 επιλογές. Ή θα προχωρήσουμε σε εκλογές ή τα δύο μεγάλα κατεστημένα κόμματα, το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ θα συνεργαστούν ώστε να αντιμετωπίσουμε τις δύσκολες καταστάσεις» δήλωσε ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ κ. Γ. Καρατζαφέρης στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή του Αlter.

Μάλιστα ο κ. Καρατζαφέρης υπογράμμισε ότι το ΛΑ.Ο.Σ. θα μείνει εκτός κυβέρνησης αλλά θα στηρίξει. «Ο ΛΑ.Ο.Σ. θα στηρίξει χωρίς να ζητήσει να μπει σε οποιαδήποτε κυβερνητική θέση, εγώ ο ίδιος ή στέλεχός του. Θυσιαζόμαστε και δίνουμε στην ύστατη στιγμή τα πάντα για την πατρίδα» είπε χαρακτηριστικά.


ΠΗΓΗ: www.protothema.gr /politics

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.