Στο λόφο του Λυκαβηττού ανέβηκαν στις 5:30 το πρωί για να διαμαρτυρηθούν περίπου 25 συνοριοφύλακες και ειδικοί φρουροί.
Oι ένστολοι κρέμασαν πανό που γράφει «H ΕΛΑΣ πεινάει, η ΕΛ.ΑΣ πενθεί» προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για την μείωση των μισθών τους καθώς, όπως υποστηρίζουν, δεν συνάδει με τις συνθήκες εργασίας τους.
«Αυτό πρέπει να σταματήσει , κυβέρνηση και πολιτεία πρέπει να ακούσουν ι προβλήματά μας», είπε ο πρόεδρος του συλλόγου Ειδικών Φρουρών Αττικής, κ. Βασίλειος Ντούμας.
Κατά τη διάρκεια της διαμαρτυρίας δημιουργήθηκε ένταση, όταν εικονολήπτης ιδιωτικού τηλεοπτικού σταθμού που τραβούσε πλάνα δέχθηκε επίθεση από πέντε άτομα με επικεφαλής τον γραμματέα της Ένωσης Τεχνικών Ιδιωτικής Τηλεόρασης Αττικής.
Ο εικονολήπτης δέχτηκε αρχικά φραστική επίθεση και στη συνέχεια χτυπήματα στο κεφάλι.
Οι αστυνομικοί θα κατεβάσουν το πανό το μεσημέρι, ωστόσο, δηλώνουν αποφασισμένοι να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους.
Αύριο Τρίτη στις 6 το απόγευμα έχουν προγραμματίσει συγκέντρωση στη Βουλή και στη συνέχεια πορεία।
ΠΗΓΗ : πρωτο θεμα
Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011
Αστυνομικοί ανέβηκαν στον Λυκαβηττό
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.