Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

ΤΩΡΑ ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ...Ο ΑΠΟ ΠΙΣΩ??? ΧΑΧΑΧΑΑΑΑ

Καμιά φορά δεν φτενέ μόνο οι οδηγοί 



για να χτυπήσει τα άλλα αυτοκίνητα. Υπάρχει και η κάκια στιγμή. 



Οπός , αυτή η στιγμή που ένα ελαστικό έφυγε από ένα πυροσβεστικό όχημα και καρφώθηκε πίσω από ένα ταχι χωρίς ευτυχώς κάποιος να τραυματιστεί



tsekouratoi


tsekouratoi


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.