Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

Τελείωσε η σύσκεψη του οικονομικού επιτελείου στο Μέγαρο Μαξίμου

Δύο ώρες κράτησε η δραματική σύσκεψη που είχε ο Πρωθυπουργός με τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης Ευάγγελο Βενιζέλο, τον αναπληρωτή υπουργό Οικονομικών Φίλιππο Σαχινίδη τον επικεφαλής του ΣΟΕ Γιώργο Ζαννιά, τον πρόεδρο της Ένωσης Ελληνικών Τραπεζών Βασίλη Ράπανο και τον διευθύνοντα σύμβουλο της Εθνικής Γιώργο Ταμβακάκη.

Η σύσκεψη κρίθηκε σκόπιμη προκειμένου να διερευνηθούν τα αίτια του ορυμαγδού δηλώσεων εις βάρος της Ελλάδας από ευρωπαίους αξιωματούχους και δη Γερμανών αλλά και Γάλλων που προκαλούν πανικό εντός και εκτός της χώρας μας .. Εκτιμήθηκε ότι όλη αυτή η σεναριολογία και οι δηλώσεις εκπορεύονται από την ανησυχία ισχυρών κρατών-μελών της ΕΕ (Γερμανία-Γαλλία) που αντιμετωπίζουν σημαντικά εσωτερικά προβλήματα. Η μεν Γερμανία λόγω αντικρουόμενων απόψεων στον κυβερνητικό συνασπισμό η δε Γαλλία επειδή φοβάται αρνητική αξιολόγηση των τραπεζών της το επόμενο διάστημα. Το παζλ της καταστροφολογίας συμπληρώνεται από την εικόνα που έχει περάσει στην ευρωπαϊκή κοινή γνώμη ότι με το πακέτο βοηθείας προς την Ελλάδα θα επιβαρυνθούν υπέρμετρα οι πολίτες της ευρωζώνης κάτι που «δεν ισχύει» όπως διαβεβαιώνουν κυβερνητικοί παράγοντες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www.iefimerida.gr /news

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.