Στο σκοτάδι της κυβερνητικής πολιτικής τα «Χρώματα» του Μάνου Χατζιδάκι
Από συναυλία της Ορχήστρας στο Ηρώδειο. Στο πόντιουμ, ο Μάνος Χατζιδάκις
 |
Ηταν 23 του Νοέμβρη 1989, όταν η «Ορχήστρα των Χρωμάτων» έδινε την παρθενική της συναυλία στο «Παλλάς» υπό τη διεύθυνση του ιδρυτή της Μάνου Χατζιδάκι. Στο «πρόσωπό» της, ο συνθέτης είχε οραματιστεί ένα ελπιδοφόρο συμφωνικό μουσικό σχήμα, που με συνέπεια, επαγγελματισμό, γνώση θα υπηρετεί τη σύγχρονη, κυρίως, μουσική δημιουργία, ελληνική και ξένη, στοχεύοντας σε ένα άρτιο καλλιτεχνικό αποτέλεσμα. Που θα ήταν φορέας πρωτότυπων προγραμμάτων, τα οποία συνήθως δεν καλύπτονται από τις συμβατικές συμφωνικές ορχήστρες. Η «διαδρομή» της, όμως, κάθε άλλο από ανέφελη υπήρξε, καθώς όλα αυτά τα χρόνια οι κυβερνώντες, γαλάζιοι ή πράσινοι, την καταδίκασαν σε οικονομική ασφυξία. Ερμαιο μεγάλων οικονομικών προβλημάτων με ευθύνη των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, η ορχήστρα πάσχιζε να ανταποκριθεί στο όραμα του ιδρυτή της. Και σε πείσμα εκείνων που την είχαν καταδικάσει και οι οποίοι κατά τ' άλλα «έπιναν νερό» στ' όνομα και το έργο του Χατζιδάκι, κατάφερνε να επιβεβαιώνει το σημαντικό και ξεχωριστό ρόλο της στη μουσική ζωή του τόπου μας. Η προσφορά της, πάντα χάρη στους αφοσιωμένους και απλήρωτους για πολλούς μήνες μουσικούς της που είχαν μερτικό στο ...όραμα. Από τις εναλλασσόμενες κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, μόνο εγκατάλειψη και απαξίωση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟΝ Ριζοσπάστη
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.