Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011

Την διεξαγωγή πρόωρων εκλογών ζήτησε η Ντόρα Μπακογιάννη από την Θεσσαλονίκη, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε

Τη λύση των πρόωρων εκλογών, αμέσως μετά την ψήφιση του προϋπολογισμού, πρότεινε η πρόεδρος της Δημοκρατικής Συμμαχίας, Ντόρα Μπακογιάννη, στη συνέντευξη Τύπου που έδωσε στο πλαίσιο της 76ης ΔΕΘ.

Η Δημοκρατική Συμμαχία θα κατέβει αυτόνομα στις εκλογές και μετεκλογικά θα συνεργαστεί με οποιονδήποτε, στη βάση προγραμματικών συγκλίσεων, είπε, καθώς θεωρεί σίγουρο ότι δεν θα υπάρχει αυτοδυναμία (οι μονοκομματικές κυβερνήσεις θα μπουν στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας) και ο λαός θα επιβάλει τις κυβερνήσεις συνεργασίας.

Η κ. Μπακογιάννη επιτέθηκε εναντίον του πρωθυπουργού και του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης, λέγοντας ότι ο πρώτος έχει αποτύχει και ο δεύτερος λαϊκίζει.

«Η Ελλάδα βρίσκεται αντιμέτωπη με το φάσμα της χρεοκοπίας και της καταστροφής. Αυτή την ώρα πατριωτικό καθήκον κάθε προσώπου που κατέχει πατριωτικό αξίωμα και δημόσιο βήμα είναι να συμβάλει με τις δικές του δυνάμεις στην αποφυγή αυτής της εξέλιξης», είπε η κ. Μπακογιάννη.

Διαβάστε περισσότερα στο www.newpost.gr/ Πολιτική
Φωτό: press-gr.blogspot.com 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.