
Σύμφωνα με έγγραφο που απέστειλε στα ΑΕΙ και στα ΤΕΙ ο Ειδικός Γραμματέας του Υπ. Παιδείας Βασίλης Παπάζογλου, αλλάζει ο τρόπος διανομής όπως και τα κριτήρια καθορισμού των δικαιούχων του Δελτίου Ειδικού Εισιτηρίου (ΠΑΣΟ), από την νέα ακαδημαϊκή χρονιά 2011-2012.
Πιο συγκεκριμένα λοιπόν, οι φοιτητές των Πανεπιστημίων και των ΤΕΙ, θα παραλαμβάνουν το νέο τους φοιτητικό πάσο, μέσω ηλεκτρονικής αίτησης σε ειδικά διαμορφωμένο πληροφοριακό σύστημα.
ΠΗΓΗ:http://www.neolaia.gr/
Read more: http://ntaksi.blogspot.com/2011/09/blog-post_6108.html#ixzz1XQvL4QjF
Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011
Ηλεκτρονικά πλέον θα γίνονται οι αιτήσεις για Φοιτητικά Πάσο !
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.