Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

Ηλεκτρονικά πλέον θα γίνονται οι αιτήσεις για Φοιτητικά Πάσο !


Σύμφωνα με έγγραφο που απέστειλε στα ΑΕΙ και στα ΤΕΙ ο Ειδικός Γραμματέας του Υπ. Παιδείας Βασίλης Παπάζογλου, αλλάζει ο τρόπος διανομής όπως και τα κριτήρια καθορισμού των δικαιούχων του Δελτίου Ειδικού Εισιτηρίου (ΠΑΣΟ), από την νέα ακαδημαϊκή χρονιά 2011-2012.


Πιο συγκεκριμένα λοιπόν, οι φοιτητές των Πανεπιστημίων και των ΤΕΙ, θα παραλαμβάνουν το νέο τους φοιτητικό πάσο, μέσω ηλεκτρονικής αίτησης σε ειδικά διαμορφωμένο πληροφοριακό σύστημα.
ΠΗΓΗ:http://www.neolaia.gr/

Read more: http://ntaksi.blogspot.com/2011/09/blog-post_6108.html#ixzz1XQvL4QjF

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.