Την τελευταία του προπόνηση πριν τον αυριανό (27/09) κρίσιμο αγώνα με την Άρσεναλ στο «Έμιρεϊτς» για την δεύτερη αγωνιστική των ομίλων του Τσάμπιονς Λιγκ, κάνει ο Ολυμπιακός. Το παρών έδωσε και ο πρόεδρος της ομάδας, Βαγγέλης Μαρινάκης, όπου βρισκόταν στο κέντρο της φυσούνας μαζί με τους Σωκράτη Κομινάκη, Ντάρκο Κοβάσεβιτς και Γιάννη Μώραλη. Μάλιστα, είχε ολιγόλεπτη συζήτηση με τον Σέρβο.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www.theplayer.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www.theplayer.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.