Τους γνωρίσαμε πέρυσι από τις εκπομπές της Αννίτας και άφησαν το δικό τους τηλεοπτικό σημάδι στη σεζόν που πέρασε. Ο Γιάννης που φώναζε ξανά και ξανά "Αχ Κούλα", η Κούλα αλλά και η"Αντιπρόσωπος" που στη συνέχεια τα έφτιαξε με το Γιάννη, έγιναν πολλές φορές τηλεοπτικό... θέαμα. Πρώτα έγιναν τραγούδι. Τώρα θα γίνουν και... σίριαλ! Αυτό ανακοίνωσε η Αννίτα Πάνια μέσα από τα "Παρατράγουδα" της Κυριακής. Θα ονομάζεται Rezel -κάτι μεταξύ Εzel και Ρεζίλι- και η Αννίτα κάλεσε όσους θέλουν να συμμετάσχουν, να επικοινωνήσουν με την εκπομπή. Κατά τα άλλα, η Κούλα και η "Αντιπρόσωπος" ως νέοι τηλεαστέρες, έκαναν την εμφάνισή τους για την έναρξη της νέας σεζόν. Πήγαν λέει στις εγκαταστάσεις του Alter και -ως συνήθως- βρέθηκαν να τσακώνονται. Κάπου εκεί, έφτασε και η κάμερα για να καταγράψει δηλώσεις. bizznews.gr
Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011
Το "Αχ Κούλα" γίνεται σίριαλ...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.