Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2011

Σαν να είμαστε σε πόλεμο...

Σε κατάσταση που είναι όμοια με εκείνη του πολέμου βρίσκεται η χώρα, δήλωσε με δραματικό τρόπο ο πρωθυπουργός κ. Γιώργος Παπανδρέου, στη διάρκεια της συνέντευξης τύπου που βρίσκεται σε εξέλιξη στην Θεσσαλονίκη.

Απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με τις συνεχείς ανακοινώσεις μέτρων, ο πρωθυπουργός ανέφερε χαρακτηριστικά: "Εάν η χώρα ήταν σε πόλεμο, δεν θα ζητούσαμε από τους Έλληνες χρήματα για όπλα;. Η κατάσταση της χώρας είναι όμοια με πόλεμο!"...

Μάλιστα ο ίδιος ξεκαθάρισε, απαντώντας επίσης σε δημοσιογραφική ερώτηση, ότι "αν δεν είμαστε συνεπείς στις δεσμεύσεις μας, θα υπάρχουν πάντα διορθωτικές κινήσεις'.

Ο ίδιος έκανε λόγο για την ανάγκη να καταβληθεί μια επιπλέον προσπάθεια που θα μας βοηθήσει να τηρήσουμε τα όσα έχουμε αποφασίσει προκειμένου να φέρουμε το μεγαλύτερο πρόγραμμα οικονομικής ενίσχυσης παγκοσμίως.

Ο κ. Παπανδρέου εκτίμησε ότι οι θυσίες των Ελλήνων πιάνουν τόπο και επεσήμανε ότι δεν υπάρχει άλλος δρόμος από αυτόν που ακολουθούμε.

"Είμαστε πολύ κοντά στο να αλλάξουμε οριστικά σελίδα", τόνισε ο πρωθυπουργός, επαναλαμβάνοντας τη σημασία της επίτευξης πρωτογενών πελονασμάτων στον προϋπολογισμό αλλά και δηλώνοντας αποφασισμένος να προχωρήσει στις αλλαγές που απαιτούνται.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www.protothema.gr /politics

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.