Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

Τι ζητάει πλέον η τρόικα

Ρήτρα εχεμύθειας, δηλαδή να μην πουν τίποτα ζήτησε από τους εκπροσώπους της τρόικας ο Ευ. Βενιζέλος. Ουσιαστικά η κυβέρνηση επέβαλε μπλακ άουτ στην ενημέρωση, προκειμένου να ολοκληρώσει τις εσωτερικές της συζητήσεις. Μόλις τελείωσε η τηλεδιάσκεψη υπουργού Οικονομικών- Τρόικας ο Ευ. Βενιζέλος αναζήτησε στο τηλέφωνο τον Γ. Παπανδρέου. Προς στιγμήν είπαν να τα πουν στο Καστρί, αλλά τελικά αποφάσισαν να μιλήσουν το πρωί. Στο Μέγαρο Μαξίμου.

Ήδη, όμως, πήγε στον πρωθυπουργό το ραβασάκι με τις απαιτήσεις των δανειστών:

- Μείωση του μισθολογικού κόστους στο δημόσιο με απολύσεις συμβασιούχων ορισμένου χρόνου και ωρομίσθιων στις ΔΕΚΟ.

- Μαχαίρι στο εφάπαξ και τις επικουρικές των δημοσίων υπαλλήλων.

- Νέο μισθολόγιο με αποδοχές κάτω έως και 40%.

- Εξίσωση των φόρων σε πετρέλαιο θέρμανσης και κίνησης.

Η συμφωνία θα κλείσει το βράδυ σε νέα τηλεδιάσκεψη και θα ακολουθήσει η ανακοίνωσή της από τον Ευ. Βενιζέλο.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www.newpost.gr / Πολιτική

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.