Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2011

Παρά την ήττα από την Ρωσία με 83-67, η Εθνική είναι στα προημιτελικά του Eurobasket

Η Εθνική μας ομάδα εμφανίστηκε πεισμωμένη κόντρα στη Ρωσία και άντεξε για τρία δεκάλεπτα, αλλά η μεγάλη αστοχία από την περιφέρεια στην τελευταία τελευταία περίοδο έφερε την ήττα με 83-67. Οριστικά 3οι οι παίκτες του Ζουρού.
Οι παίκτες του Ζούρου έπαιξαν πολύ καλό μπάσκετ στο πρώτο ημίχρονο, αλλά στο δεύτερο μέρος οι Ρώσοι κυριάρχησαν στο παρκέ. Η Εθνική ομάδα ύστερα από αυτή την ήττα κατέλαβε την 3η θέση στον όμιλό της και περιμένει να δει τι θα γίνει στο παιχνίδι της Κυριακής (11/9) μεταξύ της Ισπανίας και της Γαλλίας για να διαπιστώσει ποιος θα είναι ο αντίπαλός της στα προημιτελικά του Eurobasket. Με όποια ομάδα πάντως κι αν πέσει η αποστολή της θα είναι πολύ δύσκολη, καθώς και οι δύο διεκδικούν το στέμμα στο φετινό Eurobasket.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www.theplayer.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.