Η Εθνική ομάδα έκανε ακόμα ένα θαύμα στο Ευρωμπάσκετ της Λιθουανίας και «καθάρισε» με 69-60 την Σλοβενία στον πρώτο αγώνα της δεύτερης φάσης της διοργάνωσης. Η ομάδα του Ηλία Ζούρου έδειξε και πάλι χαρακτήρα μεγάλης ομάδας και χάρη στην κλάση των Ζήση, Μπουρούση και Φώτση νίκησε τους δυνατούς Σλοβένους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www.theplayer.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.