Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011

Μεγάλη νίκη για την Εθνική με 69-60 επί της Σλοβενίας!

Η Εθνική ομάδα έκανε ακόμα ένα θαύμα στο Ευρωμπάσκετ της Λιθουανίας και «καθάρισε» με 69-60 την Σλοβενία στον πρώτο αγώνα της δεύτερης φάσης της διοργάνωσης.

Η ομάδα του Ηλία Ζούρου έδειξε και πάλι χαρακτήρα μεγάλης ομάδας και χάρη στην κλάση των Ζήση, Μπουρούση και Φώτση νίκησε τους δυνατούς Σλοβένους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www.theplayer.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.