Από τη στιγμή που τις τελευταίες 20 μέρες περιμένεις και προετοιμάζεσαι για μια αναμέτρηση, όταν έρθει η ώρα να αγωνιστείς θα πρέπει τουλάχιστον να παλέψεις μέσα στον αγωνιστικό χώρο.Το τελικό 4-1 με το οποίο ηττήθηκε η «Ένωση» στο «Κονστάντ Βάντεν Στοκ» όχι μόνο λέει την αλήθεια για την εικόνα των δύο ομάδων στο σημερινό (15/09) παιχνίδι, αλλά ανοίγει νέα μεγάλα ζητήματα στο εσωτερικό των «κιτρινόμαυρων» που φαίνεται ότι απέχουν πολύ από αυτό που ονειρεύονται οι οπαδοί τους.
Θα μπορούσε κανείς να επικαλεστεί την αγωνιστική απραξία για την μετριότατη εμφάνιση της ΑΕΚ κόντρα στην Άντερλεχτ. Ωστόσο, αν στην ΑΕΚ θέλουν να βελτιωθούν στο μέλλον, θα πρέπει να αναζητήσουν τις δικές τους ευθύνες για αυτή την ήττα και κυρίως για αυτή την κακή εμφάνιση.
Διαβάστε περισσότερα στο www.onsports.gr /Podosfairo/Europa-League
Φωτό: inews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.