Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

Ο ΠΑΣ Γιάννινα 3-1 τον Αστέρα Τρίπολης

Την πρώτη του νίκη στο πρωτάθλημα πήρε ο ΠΑΣ Γιάννινα κόντρα στον Αστέρα με σκορ 3-1, χάρη στα γκολ των Μπακαγιόκο, Γεωργίου και Ζαϊρί, ενώ για τους Αρκάδες είχε μειώσει προσωρινά ο Τσαμπούρης με πέναλτι.

  ΠΗΓΗ: www.protothema.gr
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sport-fm.gr/article/501963

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.