Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2011

Επίδειξη ισχύος έκανε ο ΠΑΟΚ, ο οποίος νίκησε με 3-0 την ΑΕΚ και βρίσκεται στην κορυφή της βαθμολογίας

Ποιο ντέρμπι; Σε παράσταση για έναν ρόλο μετέτρεψε ο ΠΑΟΚ την αναμέτρηση με την ΑΕΚ στην Τούμπα, που πριν από την σέντρα «κουβαλούσε» τον χαρακτήρα του ντέρμπι. Ο «Δικέφαλος του Βορρά» επέβαλε τον δικό του... νόμο και με τρία γκολ στα πρώτα 45 λεπτά, καθάρισε νωρίς την… μπουγάδα, πετυχαίνοντας εμφατική νίκη με 3-0!

Ο ΠΑΟΚ φιγουράρει (πλέον) στο ρετιρέ του βαθμολογικού πίνακα (με την υποσημείωση πως υπάρχουν αρκετές εκκρεμότητες και ομάδες με λιγότερα παιχνίδια, στο κακόγουστο σίριαλ του ελληνικού πρωταθλήματος) και αν μη τι άλλο, στέλνει το μήνυμα πως δεν σκοπεύει να παίξει το ρόλο του κομπάρσου στο φετινό μαραθώνιο.

Ο «μαέστρος» Αντελίνο Βιεϊρίνια κρατούσε την μπαγκέτα, η «ορχήστρα» των γηπεδούχων έπαιξε για 90 λεπτά χωρίς φάλτσα, οι παίκτες της ΑΕΚ υποτάχθηκαν στα ακούσματα και η νίκη ήρθε χωρίς κόπο για τους Θεσσαλονικείς!

Πέρα από την νίκη, ο ΠΑΟΚ έδειξε πολύ καλά στοιχεία του αγωνιστικού χαρακτήρα του. Ηταν συγκεντρωμένος αμυντικά, εξέπεμψε ενέργεια, επέβαλε τον ρυθμό του δεν χαλάρωσε σε κανένα σημείο το αγώνα και δεν απειλήθηκε, παρά σε ελάχιστες περιπτώσεις από τα κάτι κουρασμένα παλικάρια του Μανόλο Χιμένεθ.

Στην αντίπερα όχθη, η Ενωση έζησε ένα εφιαλτικό α΄ημίχρονο όπου είδε το γήπεδο να γέρνει σαν τον κεκλιμένο πύργο της Πίζα, με αποτέλεσμα η«σεμνή τελετή» να λάβει πρόωρο τέλος για την ομάδα του Μανόλο Χιμένεθ.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www.onsports.gr /Podosfairo/Super-League
Φωτό: sportena.com 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.