Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

Αύριο η 24ωρη Γενική Απεργία των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς

Έκρυθμη αναμένεται να είναι η κατάσταση αύριο στην πρωτεύουσα, καθώς θα έχουμε 24ωρη Γενική Απεργία των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, ενώ στο δρόμο θα είναι και ταξιτζήδες, αντιδρώντας στο νομοσχέδιο Ραγκούση για την απελευθέρωση του επαγγέλματος. Αναλυτικά απεργούν:
ΜΕΤΡΟ, ΤΡΑΜ & ΗΣΑΠ (Ηλεκτρικός)
Προαστιακός & ΟΣΕ
ΕΘΕΛ (Λεωφορεία) & ΗΛΠΑΠ (Τρόλεϊ)
ΤΑΞΙ (05:00 Πέμπτη έως 05:00 Παρασκευή)
 Καλό θα ήταν λοιπόν, όσοι μπορείτε να μην προσπαθήσετε να κινηθείτε στο κέντρο της πόλης, διότι μάλλον θα επικρατεί το αδιαχώρητο...

ΠΗΓΗ: www.newsport.gr / Ελλάδα

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.