Το δύο στα δύο έκανε η Εθνική μας ομάδα μπάσκετ, η οποία επικράτησε με 81-61 της Φινλανδίας.Οι παίκτες του Ηλία Ζούρου έδειξαν πολύ καλά στοιχεία και πλέον προετοιμάζονται για το επόμενο παιχνίδι που θα δώσουν όπου θα διεκδικήσουν το τρίτο σερί ροζ φύλλο αγώνα.
www.theplayer.gr
Φωτό: kritonperiferia.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.