Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

Την άλλη Τετάρτη (21 Σεπτεμβρίου) θα διεξαχθεί το παιχνίδι Ξάνθη - ΑΕΚ

Την Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου και ώρα 18:30 θα διεξαχθεί η εξ αναβολής αναμέτρησης της 2ης αγωνιστικής ανάμεσα στην Ξάνθη και την ΑΕΚ.

Όπως ανακοίνωσε σήμερα (12/09) η Super League, το ματς των Ακριτών με τους «κιτρινόμαυρους» το οποίο είχε αναβληθεί με εισήγηση της Αστυνομίας λόγω ΔΕΘ θα γίνει στις 21/09.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Super League αναφέρει:

«Ανακοινώνεται ότι ο εξ αναβολής αγώνας SKODA ΞΑΝΘΗ - ΑΕΚ, στο πλαίσιο της 2ης Αγωνιστικής της Super League , ορίζεται να διεξαχθεί την Τετάρτη 21/09/2011 και ώρα 18:30».

ΠΗΓΗ: www.onsports.gr /Podosfairo/Super-League

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.