Την Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου και ώρα 18:30 θα διεξαχθεί η εξ αναβολής αναμέτρησης της 2ης αγωνιστικής ανάμεσα στην Ξάνθη και την ΑΕΚ.
Όπως ανακοίνωσε σήμερα (12/09) η Super League, το ματς των Ακριτών με τους «κιτρινόμαυρους» το οποίο είχε αναβληθεί με εισήγηση της Αστυνομίας λόγω ΔΕΘ θα γίνει στις 21/09.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Super League αναφέρει:
«Ανακοινώνεται ότι ο εξ αναβολής αγώνας SKODA ΞΑΝΘΗ - ΑΕΚ, στο πλαίσιο της 2ης Αγωνιστικής της Super League , ορίζεται να διεξαχθεί την Τετάρτη 21/09/2011 και ώρα 18:30».
ΠΗΓΗ: www.onsports.gr /Podosfairo/Super-League
Όπως ανακοίνωσε σήμερα (12/09) η Super League, το ματς των Ακριτών με τους «κιτρινόμαυρους» το οποίο είχε αναβληθεί με εισήγηση της Αστυνομίας λόγω ΔΕΘ θα γίνει στις 21/09.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Super League αναφέρει:
«Ανακοινώνεται ότι ο εξ αναβολής αγώνας SKODA ΞΑΝΘΗ - ΑΕΚ, στο πλαίσιο της 2ης Αγωνιστικής της Super League , ορίζεται να διεξαχθεί την Τετάρτη 21/09/2011 και ώρα 18:30».
ΠΗΓΗ: www.onsports.gr /Podosfairo/Super-League
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.