Στο «Έμιρεϊτς» ο Ολυμπιακός τα είχε όλα, εκτός από ένα ακόμη γκολ, για να μπορέσει να πάρει τον πρώτο του βαθμό επί αγγλικού εδάφους κι έτσι η Άρσεναλ πήρε τη νίκη με 2-1.
Σε σχέση με τα προηγούμενα ματς οι «ερυθρόλευκοι» πραγματοποίησαν πολύ καλή εμφάνιση, έχασαν αρκετές ευκαιρίες και σίγουρα έχασε την μεγάλη ευκαιρία ακόμα και να νικήσει αυτή την Άρσεναλ που δεν θυμίζει σε τίποτα τους «κανονιέρηδες» των προηγούμενων ετών και σίγουρα δεν αποτελεί φόβητρο.
Οι Πειραιώτες, όμως, «προδόθηκαν» από την αμυντική λειτουργία, στις φάσεις των δύο γκολ που δέχτηκαν, αλλά και από την αστοχία-ατυχία, στις ευκαιρίες που δημιούργησαν.
Η υποτίμηση, οι... αστείες άμυνες και οι χαμένες ευκαιρίες
Έτσι όπως κύλησε το πρώτο ημίχρονο, τα βασικά συμπεράσματα είναι τρία. Το πρώτο έχει να κάνει με το πώς… είδε το παιχνίδι ο Αρσέν Βενγκέρ. Ο Αλσατός τεχνικός, παρά το ότι «μετρούσε» πολλές απουσίες, επέλεξε να κρατήσει στον πάγκο τον καλύτερό του παίκτη, τον Ρόμπιν Φαν Πέρσι. Δείγμα του ότι είχε υποτιμήσει τον Ολυμπιακό και με τα όσα του έδειξαν οι «ερυθρόλευκοι» σε αυτό το διάστημα, το πιθανότερο είναι ότι θα μετάνιωσε γι’ αυτή του την επιλογή.
Το δεύτερο και κυριότερο συμπέρασμα, αφορά την ανασταλτική λειτουργία των δύο ομάδων, που ήταν το λιγότερο απαράδεκτη και σε καμία περίπτωση, επιπέδου Τσάμπιονς Λιγκ. Είναι χαρακτηριστικό ότι κάθε κατεβασιά… μύριζε ευκαιρία. Αυτός που το… πλήρωσε περισσότερο, βέβαια, ήταν ο Ολυμπιακός.
Οι «ερυθρόλευκοι» δέχτηκαν δύο αστεία γκολ, καθώς στο πρώτο (7ο λεπτό) ο Μαρκάνο δεν μπορεί να διώξει με τίποτα την μπάλα και δίνει την ευκαιρία στον Τσάμπερλεϊν να στείλει την μπάλα στα δίχτυα του Κοστάντσο και στο 20ο λεπτό οι παίκτες της Άρσεναλ κάνουν… πάρτι στην δεξιά πλευρά της άμυνας του Ολυμπιακού, κερδίζουν και 3-4 κόντρες και ο Αντρέ Σάντος κάνει το 2-0.
Δύο πολύ καλά παραδείγματα για το ότι η ανασταλτική λειτουργία της ομάδας του Ερνέστο Βαλβέρδε δεν έχει δοκιμαστεί σε συνθήκες πίεσης.
Τρίτο συμπέρασμα, η πολύ καλή παρουσία του Ολυμπιακού από τη μέση και μπροστά, βασιζόμενη στις εμπνεύσεις και στο εξαιρετικό μοίρασμα του παιχνιδιού από τον Ιμπαγάσα, στον ορεξάτο Μιραλάς, αλλά και στους κινητικότατους Τζιμπούρ και Φουστέρ.
Αποτέλεσμα ένα γκολ από τον τελευταίο, έπειτα από ωραία κομπίνα σε κόρνερ στο 28ο λεπτό, αλλά και μερικές μεγάλες χαμένες ευκαιρίες. Όπως αυτή του σκόρερ των «ερυθρόλευκων» με το σκορ στο 0-0 (4ο λεπτό), αλλά και αυτή του Τζιμπούρ (19ο) όταν το σκορ ήταν στο 1-0.
Με άλλα λόγια, αν ο Ολυμπιακός ήταν πιο αποτελεσματικός στο πρώτο μέρος, θα μπορούσε τουλάχιστον να μην χάνει.
Αχ αυτό το δοκάρι!
Στην επανάληψη, το παιχνίδι ήταν τελείως διαφορετικό. Ο ρυθμός του αγώνα έπεσε, οι παίκτες του Βενγκέρ ήταν φανερό ότι πήραν εντολή να προφυλάξουν τα νώτα τους και ο Ολυμπιακός εξακολουθούσε να ψάχνει την ισοφάριση.
Σε αντίθεση με το πρώτο μέρος, όμως, οι «ερυθρόλευκοι» έβρισκαν λιγότερους χώρους να κινηθούν και παρά το ότι ήταν κυρίαρχοι στον αγωνιστικό χώρο και έφταναν με σχετική ευκολία στην περιοχή της Άρσεναλ, τους έλειπε η φρεσκάδα που είχαν μέχρι οι δύο ομάδες να πάνε στα αποδυτήρια.
Σε αυτό, βέβαια, έπαιξε ρόλο η κούραση και το ότι ο Ολυμπιακός ακόμα δεν βρίσκεται στον βαθμό ετοιμότητας που θα ήθελε ο Βαλβέρδε. Ακόμα κι έτσι, όμως, οι Πειραιώτες είχαν την μεγάλη ευκαιρία να ισοφαρίσουν, όμως, το οριζόντιο δοκάρι του Στσέζνι, σταμάτησε το σουτ του Τοροσίδη στο 65ο λεπτό.
Άλλη μεγάλη ευκαιρία δεν δημιουργήθηκε και δεν άλλαξε κάτι ούτε με τις αλλαγές που πραγματοποίησε ο Ισπανός τεχνικός, βάζοντας τον Αμπντούν στη θέση του εξαφανισμένου στην επανάληψη Μιραλάς και τον Πάντελιτς αντί του Φουστέρ.
Έτσι, το 2-1 έμεινε μέχρι το τέλος, ο Ολυμπιακός μπορεί να μην έχει βαθμό ακόμα στον όμιλό του, όμως, απέδειξε ότι με τέτοιες εμφανίσεις και σε έναν τόσο ανοιχτό όμιλο, μπορεί ακόμα να ελπίζει στην πρόκριση.
ΠΗΓΗ: www.theplayer.gr / Ποδόσφαιρο > UEFA - FIFA > Champions League
Σε σχέση με τα προηγούμενα ματς οι «ερυθρόλευκοι» πραγματοποίησαν πολύ καλή εμφάνιση, έχασαν αρκετές ευκαιρίες και σίγουρα έχασε την μεγάλη ευκαιρία ακόμα και να νικήσει αυτή την Άρσεναλ που δεν θυμίζει σε τίποτα τους «κανονιέρηδες» των προηγούμενων ετών και σίγουρα δεν αποτελεί φόβητρο.
Οι Πειραιώτες, όμως, «προδόθηκαν» από την αμυντική λειτουργία, στις φάσεις των δύο γκολ που δέχτηκαν, αλλά και από την αστοχία-ατυχία, στις ευκαιρίες που δημιούργησαν.
Η υποτίμηση, οι... αστείες άμυνες και οι χαμένες ευκαιρίες
Έτσι όπως κύλησε το πρώτο ημίχρονο, τα βασικά συμπεράσματα είναι τρία. Το πρώτο έχει να κάνει με το πώς… είδε το παιχνίδι ο Αρσέν Βενγκέρ. Ο Αλσατός τεχνικός, παρά το ότι «μετρούσε» πολλές απουσίες, επέλεξε να κρατήσει στον πάγκο τον καλύτερό του παίκτη, τον Ρόμπιν Φαν Πέρσι. Δείγμα του ότι είχε υποτιμήσει τον Ολυμπιακό και με τα όσα του έδειξαν οι «ερυθρόλευκοι» σε αυτό το διάστημα, το πιθανότερο είναι ότι θα μετάνιωσε γι’ αυτή του την επιλογή.
Το δεύτερο και κυριότερο συμπέρασμα, αφορά την ανασταλτική λειτουργία των δύο ομάδων, που ήταν το λιγότερο απαράδεκτη και σε καμία περίπτωση, επιπέδου Τσάμπιονς Λιγκ. Είναι χαρακτηριστικό ότι κάθε κατεβασιά… μύριζε ευκαιρία. Αυτός που το… πλήρωσε περισσότερο, βέβαια, ήταν ο Ολυμπιακός.
Οι «ερυθρόλευκοι» δέχτηκαν δύο αστεία γκολ, καθώς στο πρώτο (7ο λεπτό) ο Μαρκάνο δεν μπορεί να διώξει με τίποτα την μπάλα και δίνει την ευκαιρία στον Τσάμπερλεϊν να στείλει την μπάλα στα δίχτυα του Κοστάντσο και στο 20ο λεπτό οι παίκτες της Άρσεναλ κάνουν… πάρτι στην δεξιά πλευρά της άμυνας του Ολυμπιακού, κερδίζουν και 3-4 κόντρες και ο Αντρέ Σάντος κάνει το 2-0.
Δύο πολύ καλά παραδείγματα για το ότι η ανασταλτική λειτουργία της ομάδας του Ερνέστο Βαλβέρδε δεν έχει δοκιμαστεί σε συνθήκες πίεσης.
Τρίτο συμπέρασμα, η πολύ καλή παρουσία του Ολυμπιακού από τη μέση και μπροστά, βασιζόμενη στις εμπνεύσεις και στο εξαιρετικό μοίρασμα του παιχνιδιού από τον Ιμπαγάσα, στον ορεξάτο Μιραλάς, αλλά και στους κινητικότατους Τζιμπούρ και Φουστέρ.
Αποτέλεσμα ένα γκολ από τον τελευταίο, έπειτα από ωραία κομπίνα σε κόρνερ στο 28ο λεπτό, αλλά και μερικές μεγάλες χαμένες ευκαιρίες. Όπως αυτή του σκόρερ των «ερυθρόλευκων» με το σκορ στο 0-0 (4ο λεπτό), αλλά και αυτή του Τζιμπούρ (19ο) όταν το σκορ ήταν στο 1-0.
Με άλλα λόγια, αν ο Ολυμπιακός ήταν πιο αποτελεσματικός στο πρώτο μέρος, θα μπορούσε τουλάχιστον να μην χάνει.
Αχ αυτό το δοκάρι!
Στην επανάληψη, το παιχνίδι ήταν τελείως διαφορετικό. Ο ρυθμός του αγώνα έπεσε, οι παίκτες του Βενγκέρ ήταν φανερό ότι πήραν εντολή να προφυλάξουν τα νώτα τους και ο Ολυμπιακός εξακολουθούσε να ψάχνει την ισοφάριση.
Σε αντίθεση με το πρώτο μέρος, όμως, οι «ερυθρόλευκοι» έβρισκαν λιγότερους χώρους να κινηθούν και παρά το ότι ήταν κυρίαρχοι στον αγωνιστικό χώρο και έφταναν με σχετική ευκολία στην περιοχή της Άρσεναλ, τους έλειπε η φρεσκάδα που είχαν μέχρι οι δύο ομάδες να πάνε στα αποδυτήρια.
Σε αυτό, βέβαια, έπαιξε ρόλο η κούραση και το ότι ο Ολυμπιακός ακόμα δεν βρίσκεται στον βαθμό ετοιμότητας που θα ήθελε ο Βαλβέρδε. Ακόμα κι έτσι, όμως, οι Πειραιώτες είχαν την μεγάλη ευκαιρία να ισοφαρίσουν, όμως, το οριζόντιο δοκάρι του Στσέζνι, σταμάτησε το σουτ του Τοροσίδη στο 65ο λεπτό.
Άλλη μεγάλη ευκαιρία δεν δημιουργήθηκε και δεν άλλαξε κάτι ούτε με τις αλλαγές που πραγματοποίησε ο Ισπανός τεχνικός, βάζοντας τον Αμπντούν στη θέση του εξαφανισμένου στην επανάληψη Μιραλάς και τον Πάντελιτς αντί του Φουστέρ.
Έτσι, το 2-1 έμεινε μέχρι το τέλος, ο Ολυμπιακός μπορεί να μην έχει βαθμό ακόμα στον όμιλό του, όμως, απέδειξε ότι με τέτοιες εμφανίσεις και σε έναν τόσο ανοιχτό όμιλο, μπορεί ακόμα να ελπίζει στην πρόκριση.
ΠΗΓΗ: www.theplayer.gr / Ποδόσφαιρο > UEFA - FIFA > Champions League
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.