Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

Εξάωρη στάση εργασίας από τις 17:00 έως τις 23:00 σήμερα στην ΕΡΤ

Εξάωρη στάση εργασίας αποφάσισε για σήμερα η ΠΟΕΣΥ για την ΕΡΤ και το Αθηναϊκό Πρακτορείο. Συγκεκριμένα το η Δημόσια Τηλεόραση θα διακόψει το «ζωντανό» πρόγραμμα της από τις 17:00 έως τις 23:00.

Σε ανακοίνωση της η Π.Ο.Ε.ΣΥ. καταδικάζει «την προσπάθεια της κυβέρνησης να εφαρμόσει την εργασιακή εφεδρεία στα δημόσια Μέσα Ενημέρωσης και θεωρεί ότι η συζήτηση για «πλεονάζον προσωπικό» είναι η αρχή ομαδικών απολύσεων, συρρίκνωσης των θέσεων εργασίας και υποβάθμισης της ποιότητας της ενημέρωσης».

ΠΗΓΗ: www.iefimerida.gr / Media 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.