Με άνοδο έκλεισαν οι τιμές των μετοχών στη σημερινή συνεδρίαση του Χρηματιστηρίου, μετά την έντονη υποχώρηση των δύο προηγούμενων ημερών, στη διάρκεια των οποίων είχαν καταγραφεί απώλειες 9,0%. Ξεχώρισαν οι μετοχές των ΕΛΠΕ, του ΟΤΕ και του ΟΠΑΠ, ενώ με σημαντικές απώλειες έκλεισαν οι μετοχές της Alpha Bank και της Eurobank.
O Γενικός Δείκτης Τιμών έκλεισε στις 928,86 μονάδες σημειώνοντας άνοδο σε ποσοστό 1,41%. Ο βασικός χρηματιστηριακός δείκτης κυμάνθηκε σε εύρος διακύμανσης 56 μονάδων. Αρχικά κατέγραφε απώλειες έως και 3,42% καταγράφοντας κατώτερη τιμή στις 884,66 μονάδες, στη συνέχεια αντέδρασε ανοδικά σημειώνοντας ανώτερη τιμή στις 940,95 μονάδες όταν σημείωνε κέρδη έως και 2,73%.
Η αξία των συναλλαγών ανήλθε στα 66,365 εκατ. ευρώ.
O Γενικός Δείκτης Τιμών έκλεισε στις 928,86 μονάδες σημειώνοντας άνοδο σε ποσοστό 1,41%. Ο βασικός χρηματιστηριακός δείκτης κυμάνθηκε σε εύρος διακύμανσης 56 μονάδων. Αρχικά κατέγραφε απώλειες έως και 3,42% καταγράφοντας κατώτερη τιμή στις 884,66 μονάδες, στη συνέχεια αντέδρασε ανοδικά σημειώνοντας ανώτερη τιμή στις 940,95 μονάδες όταν σημείωνε κέρδη έως και 2,73%.
Η αξία των συναλλαγών ανήλθε στα 66,365 εκατ. ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://www.newpost.gr/
ΠΗΓΕΣ:AΠE -Capital- naftemporiki
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.