Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

Άνοδος για τον Γενικό Δείκτη του Χρηματιστηρίου κατά 1.41% στην σημερινή συνεδρίαση

Με άνοδο έκλεισαν οι τιμές των μετοχών στη σημερινή συνεδρίαση του Χρηματιστηρίου, μετά την έντονη υποχώρηση των δύο προηγούμενων ημερών, στη διάρκεια των οποίων είχαν καταγραφεί απώλειες 9,0%. Ξεχώρισαν οι μετοχές των ΕΛΠΕ, του ΟΤΕ και του ΟΠΑΠ, ενώ με σημαντικές απώλειες έκλεισαν οι μετοχές της Alpha Bank και της Eurobank.

O Γενικός Δείκτης Τιμών έκλεισε στις 928,86 μονάδες σημειώνοντας άνοδο σε ποσοστό 1,41%. Ο βασικός χρηματιστηριακός δείκτης κυμάνθηκε σε εύρος διακύμανσης 56 μονάδων. Αρχικά κατέγραφε απώλειες έως και 3,42% καταγράφοντας κατώτερη τιμή στις 884,66 μονάδες, στη συνέχεια αντέδρασε ανοδικά σημειώνοντας ανώτερη τιμή στις 940,95 μονάδες όταν σημείωνε κέρδη έως και 2,73%.

Η αξία των συναλλαγών ανήλθε στα 66,365 εκατ. ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://www.newpost.gr/
ΠΗΓΕΣ:AΠE -Capital- naftemporiki

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.