Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

Χωρίς μετρό και ΗΣΑΠ αύριο 12 με 4

Μετ' εμποδίων οι μετακινήσεις

Να προχωρήσουν σε στάση εργασίας αύριο, από τις 12.00 ως τις 16.00, αποφάσισαν οι εργαζόμενοι σε μετρό και ηλεκτρικό, οι οποίοι αντιδρούν στις μετατάξεις και το νέο οργανόγραμμα, που προβλέπει το σχέδιο εξυγίανσης για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Οι εργαζόμενοι αναμένεται να επιστρέψουν στις σκληρές κινητοποιήσεις του περασμένου χειμώνα με «χειρόφρενα» διαρκείας.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.