Στάση εργασίας θα πραγματοποιήσουν τη Δευτέρα οι εργαζόμενοι σε λεωφορεία και τρολεϊ από τις 11 το πρωί έως τις 5 το απόγευμα, προκείμενου σε γενική συνέλευση να καθορίσουν την περαιτέρω στάση τους. Εν τω μεταξύ σε ανακοίνωση του το Σωματείο Τεχνικών του ΟΑΣΑ αναφέρει ότι κάποιοι με ιδιωτικά λεωφορεία εμφανίσθηκαν στην απεργιακή κινητοποίηση της Πέμπτης "δήθεν" για να επιτελέσουν το συγκοινωνιακό έργο και τους προειδοποιεί να μην προβούν σε παρόμοια κίνηση.
ΠΗΓΗ: www.skai.gr / Ελλάδα
Φωτό: tsantiri.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.