Τρίτη 30 Αυγούστου 2011

E-mail Άραβα μαθητή στον πατέρα του και η απάντηση του πατέρα του


Το Βερολίνο είναι θαυμάσιο, οι άνθρωποι εδώ είναι υπέροχοι και μου αρέσει πολύ εδώ, αλλά πατέρα, ντρέπομαι λίγο να πηγαίνω στο κολέγιο με τη Φερράρι 599 GTB από καθαρό χρυσό,
όταν όλοι μου οι καθηγητές και πολλοί συμμαθητές μου έρχονται με τρένο
.


Ο γιος σου,

Nasser


Και η απάντηση του Άραβα πατέρα:


Αγαπημένε μου γιε,

20 εκατομμύρια αμερικάνικα δολάρια μόλις μεταφέρθηκαν στο λογαριασμό σουΣε παρακαλώ σταματά να μας ντροπιάζεις! Πήγαινε και αγόρασε και εσύ ένα τρένο!

Με αγάπη,

Ο πατέρας σου.


darksface

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.