Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

Λήστεψαν άστεγο στη Θεσσαλονίκη


Του άρπαξαν τα χρήματα που του έδιναν οι περαστικοί

Στόχος ληστών έγινε χθες το βράδυ στην περιοχή της Καμάρας στη Θεσσαλονίκη ένας άστεγος.

Πέντε άτομα πλησίασαν τον άτυχο ηλικιωμένο που καθόταν στο πεζοδρόμιο και ζητιάνευε και αφού τον χτύπησαν του άρπαξαν το τσαντάκι που έβαζε τα χρήματα των περαστικών.

Οι πέντε θρασύδειλοι δράστες τράπηκαν αμέσως σε φυγή, χωρίς να προλάβουν οι περαστικοί να τους σταματήσουν, ενώ μέχρι αυτή τη στιγμή παραμένουν άφαντοι.
newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.