Δίχως σοβαρά παράπονα, ενστάσεις και παρατηρήσεις αποχώρησαν το απόγευμα οι εκπρόσωποι της τρόικας από το γραφείο του Δημήτρη Ρέππα, σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης. Ο κ. Ρέππας, παρουσία των υφυπουργών Ντίνου Ρόβλια και Παντελή Τζωρτζάκη, τους παρουσίασε τις μεταρρυθμίσεις που έχουν γίνει στο δημόσιο τομέα, τις προτεραιότητες του υπουργείου, αλλά και τα μέτρα που έχουν ληφθεί για το δραστικό περιορισμό της σπατάλης και της εξοικονόμησης πόρων στο πλαίσιο της δημοσιονομικής προσαρμογής.
Ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης τόνισε ότι «η δημόσια διοίκηση είναι μοχλός για την ανάπτυξη», ενώ επισήμανε ότι «μέχρι τώρα έχουν γίνει σημαντικά βήματα για ένα κράτος με διαφάνεια, πλέον προχωρούμε γρηγορότερα για ένα κράτος που δεν θα είναι σπάταλο, γραφειοκρατικό και εχθρικό προς τις επιχειρήσεις και τον πολίτη».
Ο κ. Ρέππας αναφερόμενος στο βαθμολόγιο - μισθολόγιο είπε ότι πρόκειται για μια πρωτοβουλία ενταγμένη στην αναμόρφωση της δημόσιας διοίκησης, αφού περιλαμβάνει ουσιαστική αξιολόγηση των υπαλλήλων και διευκόλυνση της κινητικότητας στο Δημόσιο με ανοιχτές διαδικασίες. Επιπλέον από την πλευρά του Υπουργείου Οικονομικών προωθούνται ρυθμίσεις για τον εξορθολογισμό του μισθολογικού κόστους.
Επίσης, ο κ. Ρέππας αναφέρθηκε στις προσλήψεις στο δημόσιο και την πιστή εφαρμογή της αναλογίας μία πρόσληψη προς δέκα αποχωρήσεις, προκειμένου να αποφευχθεί η δημοσιονομική κατάρρευση, χωρίς, ωστόσο, να κινδυνεύσει με λειτουργική κατάρρευση το κράτος.
ΠΗΓΗ: newpost.gr
Διαβάστε περισσότερα στο newsport.gr / Πολιτική
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.