Σάββατο 20 Αυγούστου 2011

Πήγε σε οίκο ανοχής και βρήκε μέσα τη ...γυναίκα του!





Πήγε σε οίκο ανοχής να διασκεδάσει και ανακάλυψε πως η γυναίκα του...

 δούλευε εκεί ήδη αρκετούς μήνες.


Την αρχική έκπληξη που αισθάνθηκε ο Πολωνός άνδρας ακολούθησε ισχυρό σοκ.

Τόσο καιρό η σύζυγός του, του έλεγε πως εργάζονταν σε πολυκατάστημα γειτονικής πόλης, αλλά εκείνη ασκούσε το αρχαιότερο επάγγελμα του κόσμου.

Όπως δήλωσε ο ίδιος στην πολωνική εφημερίδα «Super Express», το διαζύγιο μετά από 14 χρόνια γάμου ήταν πλέον μονόδρομος.

ntoink.blogspot

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.