O πρωθυπουργός άσκησε σκληρή κριτική στη ΝΔ κατηγορώντας την ότι παραμονεύει σε οποιοδήποτε ολίσθημα του ΠΑΣΟΚ. Την ίδια στιγμή, παραδέχτηκε ότι γίνεται μάχη για ένα κράτος πρόνοιας. Μιλώντας στο Πολιτικό Συμβούλιο του ΠΑΣΟΚ ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου απέρριψε κατηγορηματικά κάθε ενδεχόμενο συγκυβέρνησης ή κυβέρνησης προσωπικοτήτων.
Xαρακτήρισε «αποπροσανατολιστική» την «προσπάθεια όσων τώρα επαναφέρουν τη λογική των κυβερνήσεων προσωπικοτήτων κ.λπ.» προσθέτοντας ότι «κάναμε κι εγώ προσωπικά, μία προσπάθεια με τη Νέα Δημοκρατία, μήπως υπάρχει πράγματι μια διάθεση εθνικής συναίνεσης. Η αίσθηση την οποία εγώ εισέπραξα απ' όλη αυτή την προσπάθεια είναι ότι είναι εξαιρετικά κοντόφθαλμη η πολιτική τους, πολύ περιστασιακή και συγκυριακή».
«Αυτό δυστυχώς δεν νομίζω να έχει αλλάξει, παρότι είναι σημαντικό να επιδιώξουμε συγκλίσεις όπως και καλώς τις επιδιώξαμε στο χώρο της παιδείας, αλλά και σε άλλους τομείς. Γιατί όσο ευρύτερη η συναίνεση, τόσο εμπεδώνονται θεσμικά οι αλλαγές αυτές και έχουν και μια διαχρονικότητα πολύ μεγαλύτερη. Δημιουργείται και η πεποίθηση στην ελληνική κοινωνία, ότι λειτουργούμε θεσμικά και όχι ευκαιριακά ή απλώς θεματικά. Από την πλευρά μας, εμείς έχουμε αποδείξει ότι το επιδιώκουμε και, βεβαίως, αυτό θα το συνεχίσουμε» πρόσθεσε ο κ. Παπανδρέου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www.kathimerini.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.