Τρίτη 23 Αυγούστου 2011

Στον αέρα η έναρξη του πρωταθλήματος

Στο γενικότερο μπάχαλο του ελληνικού ποδοσφαίρου, ενεργοποιούνται πλέον ακόμη και τα πολιτικά δικαστήρια. Η ΠΑΕ Λάρισα και η ΠΑΕ Πανσερραϊκός κατέθεσαν σήμερα αίτηση ασφαλιστικών μέτρων, ζητώντας την αναστολή εκτέλεσης της απόφασης του ΔΣ της Σούπερ Λίγκας
για έναρξη του πρωταθλήματος το Σαββατοκύριακο 27-28 Αυγούστου. Η αίτηση κατατέθηκε από τους νομικούς συμβούλους των δυο ΠΑΕ, Γιώργο Στράτο (Λάρισα) και Γιώργο Παναγόπουλο (Πανσερραϊκός) και θα εκδικαστεί από το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών την Παρασκευή το πρωί


 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ  www.newsport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.