Με την αποδοχή των δύο από τους τρεις όρους που έθεσε η αξιωματική αντιπολίτευση, ψηφίστηκε σήμερα επί της αρχής από τα δύο μεγάλα κόμματα, ο νόμος-πλαίσιο για την ανώτατη εκπαίδευση.
«Σήμερα γράφτηκε ιστορία. Για πρώτη φορά τα 3/4 της βουλής (250+ βουλευτές) υπερψήφισαν το νομοσχέδιο για την...
Ανώτατη Εκπαίδευση», ανακοίνωσε η υπουργός Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου μέσω twitter. Εν τω μεταξύ, ένταση προκλήθηκε νωρίτερα κατά τη διάρκεια του πανεκπαιδευτικού συλλαλητηρίου που οργανώνωσαν στα Προπύλαια φοιτητικοί σύλλογοι και καθηγητές ΑΕΙ και ΤΕΙ. Σύμφωνα με πληροφορίες, εκτός από την τηλεφωνική συνομιλία που είχε νωρίτερα ο Πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου με τον Πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας Αντώνη Σαμαρά, επτά βουλευτές του ΠΑΣΟΚ διεμήνυσαν μετά το μεσημέρι στην κυρία Διαμαντοπούλου ότι επιθυμούν αλλαγές για «να διευκολυνθούν στην τοποθέτηση τους». Η κυρία Διαμαντοπούλου αποδέχθηκε τους όρους για την πλήρη κατάργηση του ασύλου αλλά και την επιλογή των υποψήφιων πρυτάνεων μετά από ψηφοφορία των καθηγητών επί «λίστας» μεταξύ των 2 ή 3 πρώτων που θα προκύψουν από διεθνή διαγωνισμό. Βέβαια, η πρόταση αυτή ήταν το βασικό «σενάριο» που συζητιόταν τις προηγούμενες ημέρες μεταξύ των δύο πλευρών. «Η μεγαλύτερη πρόκληση για την εποχή μας αλλά και το νομοσχέδιο είναι να επιτευχθεί η μεγαλύτερη δυνατή συναίνεση» είπε η κυρία Διαμαντοπούλου. Αποτέλεσμα της συναίνεσης που επετεύχθη ήταν να αποσύρει ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ κ. Γ. Καρατζαφέρης το αίτημα του για διενέργεια ονομαστικής ψηφοφορίας επί της αρχής του νομοσχεδίου. «Το άσυλο όπως το γνωρίζαμε καταργείται και στο πανεπιστήμιο θα ισχύει πλέον ότι και σε όλους τους δημόσιους χώρους» είπε στην ομιλία της η υπουργός Παιδείας κυρία Άννα Διαμαντοπούλου και μίλησε για «κατάχρηση» και «διαστρέβλωση» του θεσμού τα προηγούμενα χρόνια. Στο θέμα των Συμβουλίων Διοίκησης η κυρία Διαμαντοπούλου είπε ότι «μπορούμε να προχωρήσουμε σε μια πρόταση που θα ενώσει τις δυνάμεις του κοινοβουλίου».
ΠΗΓΗ: Fimotro
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www.newsport.gr
«Σήμερα γράφτηκε ιστορία. Για πρώτη φορά τα 3/4 της βουλής (250+ βουλευτές) υπερψήφισαν το νομοσχέδιο για την...
Ανώτατη Εκπαίδευση», ανακοίνωσε η υπουργός Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου μέσω twitter. Εν τω μεταξύ, ένταση προκλήθηκε νωρίτερα κατά τη διάρκεια του πανεκπαιδευτικού συλλαλητηρίου που οργανώνωσαν στα Προπύλαια φοιτητικοί σύλλογοι και καθηγητές ΑΕΙ και ΤΕΙ. Σύμφωνα με πληροφορίες, εκτός από την τηλεφωνική συνομιλία που είχε νωρίτερα ο Πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου με τον Πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας Αντώνη Σαμαρά, επτά βουλευτές του ΠΑΣΟΚ διεμήνυσαν μετά το μεσημέρι στην κυρία Διαμαντοπούλου ότι επιθυμούν αλλαγές για «να διευκολυνθούν στην τοποθέτηση τους». Η κυρία Διαμαντοπούλου αποδέχθηκε τους όρους για την πλήρη κατάργηση του ασύλου αλλά και την επιλογή των υποψήφιων πρυτάνεων μετά από ψηφοφορία των καθηγητών επί «λίστας» μεταξύ των 2 ή 3 πρώτων που θα προκύψουν από διεθνή διαγωνισμό. Βέβαια, η πρόταση αυτή ήταν το βασικό «σενάριο» που συζητιόταν τις προηγούμενες ημέρες μεταξύ των δύο πλευρών. «Η μεγαλύτερη πρόκληση για την εποχή μας αλλά και το νομοσχέδιο είναι να επιτευχθεί η μεγαλύτερη δυνατή συναίνεση» είπε η κυρία Διαμαντοπούλου. Αποτέλεσμα της συναίνεσης που επετεύχθη ήταν να αποσύρει ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ κ. Γ. Καρατζαφέρης το αίτημα του για διενέργεια ονομαστικής ψηφοφορίας επί της αρχής του νομοσχεδίου. «Το άσυλο όπως το γνωρίζαμε καταργείται και στο πανεπιστήμιο θα ισχύει πλέον ότι και σε όλους τους δημόσιους χώρους» είπε στην ομιλία της η υπουργός Παιδείας κυρία Άννα Διαμαντοπούλου και μίλησε για «κατάχρηση» και «διαστρέβλωση» του θεσμού τα προηγούμενα χρόνια. Στο θέμα των Συμβουλίων Διοίκησης η κυρία Διαμαντοπούλου είπε ότι «μπορούμε να προχωρήσουμε σε μια πρόταση που θα ενώσει τις δυνάμεις του κοινοβουλίου».
ΠΗΓΗ: Fimotro
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www.newsport.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.