Κυριακή 21 Αυγούστου 2011

Διέγραψαν τους «Κις» από τη συναυλία..


Οι "Κις" δεν θα συμμετάσχουν τελικά στη συναυλία - αφιέρωμα στη μνήμη του Μάικλ Τζάκσον στις 8 Οκτωβρίου στο Κάρντιφ της Ουαλίας
καθώς οι διοργανωτές πήραν πίσω την πρόσκληση που τους είχαν κάνει διαγράφοντάς τους από το πρόγραμμα.
Η ροκ μπάντα δεν θα εμφανιστεί στη σκηνή όπως άλλοι σημαντικοί καλλιτέχνες (Λεόνα Λιούις, Κριστίνα Αγκιλέρα κ.ά.) καθώς κάποιοι εξαγριωμένοι οπαδοί του Τζάκσον δεν ξέχασαν το γεγονός ότι ο μπασίστας της Τζιν Σάιμονς είχε αποκαλέσει πέρυσι τον "βασιλιά της ποπ" παιδεραστή.
ΠΗΓΗ:ethnos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.