Μετά τον τραγικό θάνατο της Amy Winehouse, ο πατέρας της Mitch,
είχε δηλώσει την επιθυμία να δημιουργήσει ένα ίδρυμα με το όνομα της κόρης του, ώστε να βοηθήσει τους νέους Βρετανούς που αγωνίζονται για την απεξάρτηση τους από το ποτό, τα ναρκωτικά και όλους τους εθισμούς!Τα σχέδια του όμως ναυάγησαν, μετά από ένα εμπόδιο που προέκυψε στην πορεία, το οποίο ήταν ότι το όνομα είχε ήδη καταχωρηθεί ως επίσημη εταιρεία, από έναν άγνωστο, αναγκάζοντας τον Mitch να δώσει πίσω όλες τις δωρεές, που είχε πάρει για την χρηματοδότηση ανέγερσης της κλινικής!
Το εμπόδιο αυτό, όμως τελικά ξεπεράστηκε, αφού ο άνθρωπος που είχε αγοράσει τα δικαιώματα για το όνομα απέρριψε την κριτική των πράξεων του, λέγοντας ότι ήταν μια καθαρά επαγγελματική κίνηση!
Ωστόσο, ο Mitch, έχει πάρει όλα τα δικαιώματα για το όνομα της εταιρείας και της περιουσίας της Amy στο διαδίκτυο, και στο Twitter του δήλωσε πως:
“Τελικά, έχουμε ταξινομημένα τα ονόματα του site, της εταιρείας και το διαδίκτυο! Έτσι, τώρα μπορούμε να πούμε ότι το ίδρυμα, ξεκίνησε!”
Ο Mitch, δικαιωμένος πλέον από την τοξικολογική εξέταση, εκτός από το ίδρυμα, θα δώσει και μία συναυλία (υποστήριξη στον Matt Goss) στο Royal Albert του Λονδίνου, στις 21 Οκτωβρίου, ώστε να συγκεντρώσει χρήματα για το ίδρυμα!
Για αυτό του το βήμα δήλωσε:
“Μέσα από τη δημιουργία του Ιδρύματος, της Amy, έχω συνειδητοποιήσει ότι μπορώ να τραγουδήσω για την κόρη μου, και να συγκεντρώσω χρήματα για την ίδρυση του, έτσι όταν ο Matt Goss μου τηλεφώνησε, ώστε να με ρωτήσει αν θα συμμετέχω στο άνοιγμα του show του στο Royal Albert Hall, σκέφτηκα πως ήταν μια θαυμάσια ευκαιρία να αυξηθεί η ευαισθητοποίηση για το ίδρυμα! Ένιωσα, αμέσως ένα ισχυρό δέσιμο με τον Matt, όταν μου είπε πως έχει χάσει με τραγικό τρόπο την αδελφή του Caroline σε νεαρή ηλικία! Μοιράστηκα, με τον ίδιο, ότι η Amy ήταν μεγάλη fan του, και ότι από μικρό κορίτσι είχε αφίσες στον τοίχο της. Αυτές οι μνήμες είναι πολύ ζεστές, και συμφωνήσαμε, ότι η παράσταση θα είναι μια χαρούμενη γιορτή, στη μνήμη των δύο αδελφών του και την Amy!”
Τελικά, μέσα από ένα τραγικό γεγονός, βγήκε και κάτι καλό…
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.